måndag 30 november 2009

Sovmorgon..?

Nu ar jag antligen i skolan! Ar det bara jag som somnar nar jag ska gora laxor? Satte klockan po kvart i 8 for att jag skulle hinna gora min summary som jag inte gjorde i gar innan jag gick till skolan for att skriva ut bilder. Men jag somnade! Hur lyckas jag? Hade ju redan duschat, sminkat mej, och atai frukost... Hade lika g;rna kunnat ta sovmorgon ist;llet f;r att sova med smink och linser :)
Aja, nu sitter jag iaf i skolan och fixar mina bilder, men jag har fortfarande inte fott gjort min summary... och jag marker nu ocksa att en bild po Michan som borde va po min usb ar borta.. hmm... konstigt.



Mitt sjalvportratt i photoshop klassen. Onskar att jag ade san energi.. :) Men vem vet, de kanske kommer underdagen.

Pratade med min underbara syster i morse iaf. Det fick mej po bra humor! Jag ar snart hemma!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar