onsdag 25 november 2009

Back in SB

Nu är jag tillbaka i Santa Barbara. Tänkte att jag skulle bloggat efter konsrten i går, men internet funkade inte... Green Day va iaf bra. Först ville dom inte släpp in oss! Fyy, vad sura vi va! Vi va ungefär 50 - 100 personer som inte kom in, så vi stod där i våra Happy New Year hattar... Konserten ska sändas på TV på nyår, "live". Varför spela in den och sen visa på TV och säga att den är live? Onödig lögn....

Iaf, här är några bilder från LA.



En underbart god macka från Whole Foods. Har längtat efter den sen jag och Jenny hälsade på Becka sist.

Fyrverkerier när granen tändes :) Fick verkligen jul känslor! Dom hade till och med låtsas snö som ramlade ner från taken.


Alf och jag på Getty Museum


Utsikten från museet.

Men nu ska jag fortsätta kolla på när Jenny provar kläder :) Hon har lite ångest med vad hon ska ha på sej för Thanksgiving klänning :) Hihi.

Vet ni vad? Jag ska till ett gym och klättra på klätter vägg på Söndag. Hur ska det gå? Kommer jag svimma av höjdskräck och skrämma livet ur min vänner kanske..? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar