fredag 1 januari 2010

1/1 2010

Gott Nytt År!!! :D Haft en bra nyårsafton? Själv hade jag en mysig dag i går. Va i Smögen och åt super god mat, fisksoppa till förrätt, och sen rostade grönsaker. Vin, champagne, och sen glass med frukt och choklad sås :) Super mumsigt! Däremot var jag väldigt dålig på att ta kort i går... men jag lägger upp dom jag har, även om dom inte är bra. Bättre än inget :) Har väldigt problem med att få dom åt rätt håll också.. vet inte vad som hände.


En raket blomma som mamma och pappa fick av Nina och Christer. Super fin.


Anna och Elio på 12 slaget. Champagnen redo :)


Jag och Anna på 12 slaget. Upp och ner.. hmm..


Så här hittade jag granen när jag kom hem halv 1 i dag.. Hmm, vad hände här hemma i går egentligen..? :)


Jag är helt fascinerad av mej själv, lägger jag verkligen upp en bil på mej själv i glas ögon..?? Kanske ska va mitt nyårslöfte, inte så nojig med glasögonen? Kommer inte funka...

Jag och mamma.




GOTT NYTT ÅR!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar