måndag 18 januari 2010

Hmm...

.. det blev ett litet missförstånd mellan mej och frisören... Jag förklarade att jag ville ha bort mitt slitna hår och att jag ville göra nått som va lite roligare men ändå ha kvar längden. Absolut, de tyckte hon me, klippa upp det lite och klippa bort de slitna, och eftersom att jag har en hög panna föreslog hon en sne lugg, vilket jag tyckte va helt okej.




Så hur kom det sej att jag nu har en tre centimeter kort lugg i pannan som spretat åt alla håll..??
( De kallas väl inte sne lugg..? )

Tur att mitt hår växer ganska snabbt.

1 kommentar:

  1. Åh lilla gumman stackare, babylugg har man ju så det räcker av ändå. Men med lite vax kan du nog få den åt sidan så den inte syns. Tänk jag när mitt hår blev skit hos frissan och jag hade jättetjock lugg och ett hår som var uppklippt i samma höjd som luggen, såg ut som en hjälm med lite hår som stack ner som fortfarande var långt. Hade uppsatt hår i ett halvår haha. Liten miss i kommunikationen där också. Ses snart! kram

    SvaraRadera