måndag 25 januari 2010

Underbar dag!

Efter att vi hade mött upp Nyman och Ola vid stranden åkte jag och Becka downtow och hände en stund innan hennes buss gick.


Jag och Becka satt på Madisons och drack öl, åt en garden burger, och såg på amerikansk fotboll.

Min arm. Ramlade som en säck potatis ( Nymans förklaring på hur det såg ut ) i går. Helt svullen men annars syns det ju inte så mycket iaf. :)


Min öl och Beckas drink på Madisons.


Min garden burger. Va super goda pommes.


Piren. Är på väg för att möta upp Ola, Nyman, och Michan efter att Becka åkt.


Jag.
Ser ni hur min lugg spretar..?!?



Utsikten från där vi satt och drack öl och pratade. Så himla fint.


Ola och Nyman.


Jenny kom efter ett tag hon me.


Jag just nu.
Har precis kommit upp från poolen och nu ska jag förbereda mej psykiskt inför skolan i morgon. Börjar klockan 8 i morgon bitti. Är så inte redo! Känns som om att jag hade behövt ett längre lov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar