fredag 22 januari 2010

Uttråkad

Så segt med sånt här väder! Kan inte vara ute utan att bli jätte blöt.. vet inte vad jag ska hitta på..
Sitter och kollar på gamla bilder . Eller så gamla är som inte iof... är mest bilder från sista dagen i Sverige. Shit, vad drastiskt det lät... sist för denna gången asså! :)

Fattar inte varför bilderna hamnar på fel håll...

Jag, precis innan jag bakade kanel bullar :) Glömde däremot ta kort på bullarna när dom va klara... och dom blev inte så goda heller :/


Super söta Agnes när jag va hos Jennie och fikade.


William som tittar på kakorna :)


Jenny, William, och Agnes.


En bild från Santa Barbara i dag. Det verkligen öser ner!!! Helt galet med regn asså... blåser enormt mycket också.
Kom iaf iväg och köpte lite mat :) Men jag tappade mjölken precis när jag hade betalat så de va mjölk överallt! Hon som satt i kassan såg lagom glad ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar