onsdag 6 januari 2010

6/1 2010

Nu har jag kommit hem efter en promenad ner i Grebbestad. Så himla kallt! Men när man har ett kläd paket som ligger och väntar på Shell så är det svårt att stanna hemma och vänta på att man kan köra bil :) Blev lite mycket champagne i går.. Kom hem från Nina och Christer klockan 4.30 i morse. :) Va ändå tvungen att gå ner i Grebbestad för att städa trappuppgångar, syrran är så himla gullig och ger mej tillbaka mitt gamla jobb medans jag är hemma. ( Iaf två veckor. Jobbet är att städa tre trappuppgångar en gång i veckan. )

Började prova kläderna, men dom va så kalla efter promenaden att jag får vänta en stund. Är fortfarande inte mer är 19 grader här inne, men det är tre grader mer är i morse så jag ska inte klaga :) Fattar inte vad det är för fel på värmen.



Två mässor plus två luvor... då håller man sej varm i kylan :)


Tre linnen från Gina Tricot.


En klänning, en tröja och ett par leggings.
Känns som om att mitt tema var grått och svart när jag beställde...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar