tisdag 26 januari 2010

Första skoldagen

Nu är äntligen första skoldagen avklarad! Känns härligt.
I dag har jag bara en foto klass, eller bara.. den är mellan klockan 8 am - 1 pm, så den är ganska lång. Verkar vara en bra och rolig klass, men jag ska ha redovisning redan nästa vecka! Ska prata i tio minuter om mej själv och min fotobakgrund, tio minuter!!!! Inte okej! Jag hatar redovisningar!!!! Funderar på om jag kan smita undan på nått sätt.... inte bara att jag ska ha redovisning på måndag, vi ska ha en veckan efter de me!! Gahh!! Fel klass för mej asså.... men om man bortser från redovisningarna så tror jag att det kommer vara en rolig klass, så jag får väl bara genomlida det hela och vara kvar i den.. :S Sitter och tröst äter choklad nu.. tur att jag hittade min Marabou Daim vid rätt tillfälle :)
Känns som om att jag börjar bli lite sjuk också.. fryser, har ont i huvudet, och är trött. Men choklad och te är väl den bästa huskuren?? :)


Mitt schema i vår.


Jag behöver eran hjälp! Jag ska ha med mej de 10 bästa bilderna som jag har tagit. Får altså vara hur gamla som helst. Jag har ingen aning! Har ni någon favorit..?

1 kommentar:

  1. Tjao!! Det kommer gå bra att redovisa. Jag hatade det också, men jag klarade mig igenom ett år i Båstad.. Det fixar du! Tänk bara på att prata långsamt och ta "konstpauser ibland" :) Kom på en blog som kanske kan inspirera dig när du fotar: www.alexanderolsson.com/blog/ Han tar bra bilder. PUSS!

    SvaraRadera