måndag 18 januari 2010

Gårdagen

Min Söndag såg ut så här...

... började med frukost hos Nina och Krister klockan halv 1. Men det blev ingen champagne för mej denna söndagen eftersom att min och mammas plan var att åka till morfar senare under dagen. (Vilket inte blev som planerat. )


Efter frukost kommer Krister med några konstiga burkar. Enligt honom va dom väldigt nyttiga och skulle göra dej pigg. ( Jag va iof inte trött från börja men... (: )


Smakade faktiskt inte så jätte gott...


Jag och pappa i bastun. Pappa va så himla gullig och hällde öl i mitt hår, han hade ju hört att de skulle vara bra för håret, eller..? :)

På väg ner i vattnet...

.. och snabbt upp igen!


Nu har jag badat i is för första gången :D


Fick lite snö i håret av Krister också :)

Efter en lång frukost :), åkte jag och Hanna ner till Grebbestad för att tända ett ljus för Fredrik vid MacOlssons... Va så himla fint att se alla ljusen som stod där, även om de flesta va utbrunna så visar det ändå hur många som saknar honom.

Sen åkte jag hem till Jenny och hämtade henne, och sedan åkte vi till Mia för en myskväll med film, lösgodis, och kladdkaka. :) Har inte ätit lösgodis sen jag kom hem och nu va det riktigt gott!


1 kommentar:

  1. FAAN VA KALLT!!!! D e ngt som jag aldrig kommer att göra! tidigt som jag har badat är i slutet av mars :)

    SvaraRadera