fredag 15 januari 2010

Sorgliga nyheter..

Jag har i några dagar letat efter Nivea Ultra Creme.. och efter massor letande i olika affärer mailade jag Nivea och frågade vad som hade hänt med cremen, och fick det sorgliga svaret att den har utgått!!! :( Den som va så himla perfekt som lepsyl på vintern eftersom att det inte va vatten i den.

Plus att jag har tagit bilder med min mobil i dag när jag och Hanna åkte skidor i morse.. men smart som jag är så får jag inte över dom mer bluetooth från mobilen till datorn!! Gahh!! Aja.. blir inga bilder :(

Har vart hos farmor och Lars-Ove i dag iaf men Hanna och pappa, det va kul :) Åt nyss en semla me, årets första och sista semla :) Semlor är verkligen inget som man känner för att äta för ofta, en om året räcker :)





Har fått mina fiskar i dag också :D Mamma hämtade upp dom på vägen hem efter jobbet, så nu bor mina två Zebraciklider hos Hanna och Andreas. Måste komma på namn.. Några förslag? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar