onsdag 13 januari 2010

Skidåkning

Har vart en super rolig dag i dag. Först var jag på Nordby Köpcentrum och kollade på kläder. Hittade ett par super snygga skor. Borde kanske inte ha köpt dom, men jag va bara tvungen :) och så hittade jag BHar på H&M. En va på rea, men den andra va ordinarie pris... men de fick gå de me. Klockan tre slutade syrran och då åkte jag med henne till Grebbestad, lagade fiskpinnar och makaroner och vet ni vad jag gjorde sen? :D
Jag och syrran åkte till Tanum och åkte längdskidor! Så himla kul!!! Har inte gjort de på flera år! Minst 10.. tror inte jag gjorde de när vi va i fjällen sist heller ( asså 10 år sen ), så de va nog mer 15 årsen eller nått. Kul va det iaf!
Hörde Hanna ropa bakom mej, " jag kan inte bromsa, skynda dej" jag vänder mej om och ser syrran komma i mot mej ganska snabbt och helt plötsligt låg vi i en hög och sprattlade i snön :) hehe.
I det spåret som vi åker finns det en ganska brant backe, och eftersom vi är lite fega vågade vi inte stå upp utan satt på huk och åkte ner för backen, de gick super snabbt och vi höll på att dö av skratt :D Va nästan som att åka pulka. Så nu har vi bestämt att vi ska åka på Fredag igen, måste ta vara på snön.



Jag och Guinness myser i min säng :) Han är lite mer som en hund än en katt ibland asså, följer efter mej när jag går och slänger sej på rygg när man klappar honom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar