tisdag 26 januari 2010

Kaffe och regn.

Nu har jag kommit tillbaka från min första lektion för dagen. Möttes av massor regn när jag gick ut ur byggnaden.. uhh.. Blir ingen utekväll i dag som vi hade planerat. Är 80tals kväll på WildCats i dag.. men det är inte kul att gå ut när det regnar och det är 80tals kväll varje Tisdag så det får bli någon annan gång.
Denna kursen verkar i alla fall vara rolig, den kommer nog vara svår, men så länge jag inte kommer efter så måste jag väl klara av det? Sitter med kaffe och tänkte att jag skulle börja läsa det första kapitlet.

Ska ringa Giedre senare i dag, men jag vill ringa när jag har mycket tid och nu ska jag iväg om en timme igen... så jag får ringa efter nästa lektion. Men vad säger man till någon när ens man just har dött? Det finns inget jag kan säga till barnen som får dom att må bättre heller... så himla hemskt! Men eftersom att Fia ringde mej igår så vet dom väl att jag fortfarande finns där för dom.


Giedre, Ada, Fia, och jag i Hamptons sommaren 2008.

2 kommentarer:

  1. ....Vet inte vad jag ska säga. Trodde inte det skulle hända så snart. :(

    SvaraRadera
  2. jag vet. Det är verkligen hemskt!! Det va väntat men ändå så himla oväntat... :(

    SvaraRadera