söndag 31 januari 2010

Pizza Söndag

Jag och Michan beställde pizza från Dominos i morse :) Super gott, men vad jag mådde dåligt efter de! Kan man aldrig äta lagom lixom..? Så för att jag skulle må bättre tog jag en promenad till 7-11 fär att köpa New York Times. Giedre sa att de skulle vara bild och så på Matt i dag.. Men det blev en lite längre promenad än vad jag hade tänkt... Fick gå downtown för att få tag i tidningen och nu har jag och Michan kollat överallt, och Matt är inte med. Suck... Jag kanske kommer ihåg fel, eller så blev det inte av att dom satte in ett kort på honom.

Iaf, nu måste jag plugga!! Hatar redovisningar! Vill inte alls gå till skolan i morgon :(


Ananas och Champinjon pizza.


Alla tre pizzorna.
Dom har ett erbjudande när man beställer tre pizzor... så nu kommer vi ha pizza hur länge som helst.



Jag och en pizza bit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar