torsdag 28 januari 2010

Första veckan - Avklarad! :)

Nu är första veckan i skolan avklarad! Så himla skönt! Jag är lite deppig över att jag inte fick bytt min Global Studies kurs till en Photo Online Class eller till en Fundamentals of Drawing.. men men.. jag får väl bara bestämma mej för att jag ska klara av kursen. Det handlar bara om inställning, eller..? Och jag behöver faktiskt bli mer allmänbildad också.. så det är nog nyttigt för mej att ta den klassen.
Nu ska jag göra ett Konst historia Quiz online och sen är det slut pluggat för i dag.

Utsikten när jag kom ut rån min Global Studies lektion. Så himla fint!


Hihi, försökte ta ett kort på mej själv i skolan utan att någon skulle märka det.. men jag ser ju super sur ut! Och så hamnar det åt fel håll.. fattar inte varför. De gjorde väl inte bilderna förr..?


Utsikten från våran balkong. Havsutsikt! :D


Förbereder mej inför mitt online quiz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar