fredag 22 januari 2010

22/1 2010

I dag vakande jag klockan 7 och började packa upp och fixa i rummet :) De behövdes! Men det är fortfarande mycket att fixa... behöver verkligen åka till IKEA och köpa lite lådor. Fattar inte vart alla saker kommer ifrån :)
Gardiner hade vart skönt att ha också, är lampor utanför fönstret så det är lite för ljust när man ska sova. Efter att ha packa upp och grejat i en timme åt jag tångknäckebröd och flingor till frukost, och sen tog jag en promenad i regnet. Va blöt och kall när jag kom tillbaka, så en varm dusch va härligt :)

Är väldigt konstigt, har tittat i alla min lådor med grejer och kläder och jag hittar inte mina strumpor eller bikini. Inte heller min gråa mysiga puma tröja som jag fick av mamma när hon va här. Fattar ingenting.. vart har det tagit vägen..?




Våran garderob.


Resten av rummet är fortfarande lite kaos....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar