onsdag 13 januari 2010

Häligt

Nu sitter jag på mammas jobb och funderar på vad jag ska göra... Åkte med henne in i morse kvart i 7, eller planen va att vi skulle åka kvart i 7 men eftersom att jag försåv mej ( ställde klockan på 7.10 istället för 6.10, vaknade när mamma gick ner för trappan vid 6.25. Lyckat. ) så kom vi inte iväg fören kanske fem i 7.. iaf, jag skulle ta bort en leverfläck, men när lakaren kollade på den så tyckte han att de va onödigt :) Dom kan tydligen bli svarta och ha en ring runt sej ibland. Skönt att veta och väldigt skönt att slippa bli stucken med en nål :)

Aja, ska fördriva tiden lite till innna jag ska iväg och lista ut hut jag ska komma till Nordby Köpcentrum och hälsa på Hanna när hon jobbar. Förstår inte varför västtrafik har tagit bort 100 korten! Irriterande..

Ska köpa en fisk i dag också :) Ska få ett eget husdjur som ska bo hos Hanna och Andreas :) hihi. Tyckte dom skulle ha en liten rovfisk eller nått.. men jag fick stränga order av Hanna att den skulle vara guldfisk vänlig... Så jag får väl kolla vad för fisk som kan leva med deras guldfiskar :) Ska hitta någon fisk som livar upp derad skvarium lite :) Kanske nån som bygger bo och så? Eller en klar blå? Får bara va noga med att den inte blir 15 cemtimeter stor! Det lyckades jag med när jag hade akvarium.. köpte en liten fisk, söt liten mal, men den va visst inte lite och söt så länge.. :P Den växte lite mer än vad jag trodde den skulle göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar