tisdag 1 september 2009

Uhh

Fick i läxa ( i smink kursen )att analysera våra ansikten Så nu har jag suttit framför spegeln med ett papper med om hur ett ansikte "ska" se ut, och jag har kommit fram till att jag har ett fyrkantigt/runt ansikte, men det värsta av allt, min näsa är sen! Räcker det inte med att jag har olika stora ögon..?? Jag har en hög panna också...

Men vi skulle iaf inte sminka i dag så det gjorde inget att jag inte hade allt smink :)

Men borsätt från min upptäckter, eller kanske påminnelser, så har haft en helt okej dag. Gick inte så bra med läxan i morse... Skulle ta ett intressant självporträtt. Detta blev den bästa bilden



Säger ganska mycket eftersom att jag inte ens är me :)


Måste se till att få en bra bild imorgon.

Nu sitter jag och äter yoghurt med valnötter och honung. Super gott! Tröstar mej lite efter min analys innan jag ska designa makeupen som ska få mitt ansikte perfekt! :)

Hittade en bil på Jenny när vi va på stranden i helgen :) Hon står och tittar på en larv på hennes handuk och försöker lista ut vad hon ska göra med den. Vi kom fram till att hon inte kunde lämna den i sanden eftersom att den antagligen skulle dö då, så det slutade med att hon gick och släppte av den i en buske :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar