söndag 6 september 2009

Gårdagen

Försökte få en bild på hur jag och Jenny såg ut, men den belv inte så bra :)

Michaela och hennes roommate, Josh, på Tonic



Fredrik, Michan, och Andreas



Jenny, Michaela, och jag



Jans, lillebror ( kommer inte ihåg hans namn ), Gabe, Jenny, Michalea, och jag på efter fest hos Jan och hans bror.

Va faktiskt en väldgt lugn kväll i går. Åkte till Michaela vid 7.15 och åkte downtown redan vid 11. Va inte alls mycket folk när vi kom till Tonic så de va lite segt, men de blev ganska snabbt mycket folk :) Men de kändes som om vi va väldigt lugna igår :) Va en lugn efter fest också, fast jag inte va hemma hos Michaela fören 4 eller halv 5.

Nu är jag iaf hemma igen. Sitter i den vita fluffiga soffan och ser på Fashion Runway. Ska nog lägga mej och sova lite om en stund, måste vara pigg till ikväll :) Eftersom att det är helgdag i morgon ska vi ut i kväll me.

Är väldigt konstigt.. språket på min rätt stavnings grej har ändrats till engelska.. så de funkar inte längre att rätta min inlägg. Ska se om jag kan få ordning på de så att ni kan förstå vad jag skriver :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar