söndag 6 september 2009

Party dags :)

Har precis målat naglarna. Blir svart i kväll, tror jag ska ha min lila klänning och då passar väl svarta naglar? :)

Jag och Jenny va bara på starande till klockan 2, eller halv 3 kanske. Va för varmt och vi blev uttråkade. Så vi gick hem och lagade lite mat istället. Blev ris med vegetarisk "kykling" och sallad. Blev riktigt gott!!

Nu väntar jag bara på at handukarna ska torka i torktummlaren, och själlvklart på att mina naglar ska torka, sen ska jag duscha och åka till Michan. Ska vara där en stund och sen åker vi downtown. Blir nog Tonic i kväll. :) Jag och Jenny gillade inte de stället alls när vi kom hit, men nu är det absolut det roligaste utestället :)

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Tror du att dom släpper in gamla tanter på Tonic också?

    Kram mamma

    SvaraRadera