lördag 12 september 2009

11/09


Från i går

Mitt fina vin glas :)


Arsema, Michaelas roomate, äter tårta och dricker bubbel vin.



Frida, jag, och Jenny på väg downtown.



Alla andra i taxin :)


















Kan ärligt säga att jag inte mår så bra i dag. Men de va absolut värt de! Va en jätte lyckad party kväll i går.

Men... min kamera har gått sönder :( Så störande! Jag satte den på TVn i Michans rum för att vi skulle ta kort på oss allihopa, och så ramlade den ner... Linsen va ute och nu går den inte att stänga. Står bara att det är lins fel på kameran.

Kan man länma in den på lagning, eller kommer de kosta för mycket så att det inte är vart de? Jag har verkligen inte ork till detta! Min dator funkar ju inte heller.. Men jag klarar mej inte utan en liten kamera! Hur ska jag göra?

Så alla bilder från i går är från Fridas kamera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar