lördag 19 september 2009

18/09/09

Låg på golvet på rummet och kollade på bilder på internett förut, försöker få insperation till fotot. Va verkligen jätte trött så jag tänkte att jag bara skulle vila huvet lite... och vaknade två timmar senare, fortrarande på golvet, av att Israel, våran roomate, kom hem. Hehe fattar inte hur de hände :)

Nu är klockan 9.25 pm och jag är fortfarande trött... vet man att man måste plugga så är det inte en bra ide att gå ut dagen innan! Jag och Jenny har läst oss, bättre sent än aldrig :)

Va på Lazy Acers och köpte mat förut och nu känner jag hur det luktar vitlök om hela mej... Kan det bli så illa som när Hanna kom hem från grekland? :) Det va verkligen mer vitlök i potatismoset i dag mot vad det brukar va. Va tvungen att äta lite cholkad glass efter bara för att få bort smaken ;)

Har ni ätit B&J's Smores?


Den är sjukt god!! Cholkad glass med cholkabiltar, marshmallows och graham swirl. Kan de bli bättre? Va inte den glassen jag åt i dag.. men det påminner mej bara om hur mycket godare B&J's glass är :)


Nu, medans jag väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så jag kan sova, sitter jag och svarar på mail. Har vart dålig på det de senaste..
Ska iaf gå och lägga mej tidit i dag, får inte vara trött på festivalen i morgon. Har jag föresten sagt att jag ska på festival? WestBeach Festival. :) börjar klockan 12 i morgon och slutar klockan 11 eller så så det kommer inte bli något sent, men jag tror de kommer bli kul.

Go natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar