onsdag 9 september 2009

Så underbart

Det är verkligen sjukt så häligt det är efter man har vart på ett spinning pass + pilates. Va en timme med spinnig också, brukar ju bara va en halv timme eller 45 minuter, men en timme va helt okej de me. Sen en time pilates. Kan man må bättre? :) Jag känner mej helt seg och avslappnad i hels kroppen. Va verkligen tur att Michaela fick med mej till gymmet!

Skulle egentligen gjort läxor, men kameran dog när jag va ute och tog kort på en glöd lampa. :)Det är den nya assignment vi har.. man ska ta tre intressanta kort på något som kommer från en järn affär. Jag valde en glödlampa, inte för att det va roligast, utan för att de va de som jag hittade i vårat hus :)

Och eftersom att jag inte har Photoshop va det inte så mycket mer läxa jag kunde göra innna kameran va laddad igen. Hann iaf få några kort.. Kommer nog lägga in dom tre bästa på Torsdag. :)

Sprang på en granne på vägen hem från stranden ( va där som jag hade tatt kort på glödlampan ), han tog mitt nummer och föreslog att vi skulle hänga nån gång :) Alltid kul att träffa nya folk. Verkade som om han visste vem Jenny va.. Men enligt honom skulle hon heta Stephanie.. så jag vet inte om han vet vad han pratar om :)

Efter att jag hade haft rast i morse insåg jag att det inte bara va jag som hade problem med att klippa ihop ansiktena :) Verkade som om alla hade mer eller mindre haft samma problem som mej. Lite skönt. Jag kanske kommer klara av den klassen iaf.


















Va detta som jag gjorde under photoshops klassen. Visste blev bilden finare? Va väldigt klurigt att få bort det blå bilden men de funkade till slut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar