fredag 11 september 2009

14 dagar...

.. tills mamma kommer!!! Jag trodde de va mer :) Ska bli så kul! Har ni börjat packa än..? :)

Är det inte otroligt vad en snäll komentar kan göra? På rasten på fotot va jag inte alls på bra humör, vaknade på helt fel sida, och blev inte alls gladare när jag satt och åt frukost och kollade på klockan.. halv 7 tänkte jag, har gott om tid. Halv 7???? Jag va i sort sett klar och då först insåg jag att jag hade gått up en halv timme för tidigt! Vad tänkte jag när jag satte klockan kvällen innan??

Iaf, jag satt på bänken utan för foto salen i solen och försökte vakan till med lite kaffe, och tänkte att de va en super seg dag. Min kompis (killen som va me på kort inann i bloggen ) va inte heller där för att muntra upp mej. Han skrattar konstant så det är typ omöjligt att inte va på bra humör runt honom :)

Då kommer en äldre man (farbror...? ) som jag hade samma fotoklass som förra treminen fram och säger att han gillade mina kort som jag hade tagit förra treminen. Han tyckte jag tog intresanta kort och att jag va kreativ :) Jag blev jätte glad, sen efter någon timmer kom min skrattande kompis, bakfulls som jag vet inte vad :) Hehe, han mådde värre än vad jag gjorde så då mar man ju alltid bättre ;) Han har en halv framtand också, ser lite roligt ut ( nää, nu är jag elak.. men de gör de.. )

I kväll blir det iaf utgång för mej, Jenny, och Michalea. Försöker få tag på Frida också, vill ha med henne ut :)





Mina glödlamps kort. Dom blev inte så intressanta... Ska försöka ta bättre kort till nästa läxa :)

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Ingen packning ännu. Det är nog lite tidigt att packa och jag kan väl inte ha med så mycket eftersom jag måste ha med mycket hem, eller?

    Puss puss mamma

    SvaraRadera