måndag 14 september 2009

14/09/09

Nu har jag precis slutat min smink lektion, (skulle sminka mej sa att jag sak sjuk ut och jag lyckades! sag super trott och blek ut :) )och nu skyndar jag mej for att gora klart min photshops laxa tills i morgon. Tror jag ar klar nu, vet inte vad jag ska gora mer med bilden. Men jag tror att jga har fattat uppgiften lite fel... Har inte tid att gora om de nu sa det ar lite synd, men inte mycket att gora at.

Detta blev iaf mitt CD cover (fattar inte alls varfor det kallas CD cover.. det enda som paminnner om en CD ar att den ska vara fyrkantig ). Vi skulle valja en konstnar och forsoka skapa nogot av foton som vi tar, eller har tagit, som pominner om den konstnarens stil.

Tror det ar jag som har tagit bilen, ar typ helt saker, kommer ihag min lycka av att fa kort po en elefant som at nar jag och pappa akte mopen i Thailand, men jag kan ha fel... men isf ar det ju pappa som har tagit den och han kanske folater for att jag anvader hans kort :)

Jag valde Nick Brant, http://www.younggalleryphoto.com/photography/brandt/brandt.htmlndt.html, och detta blev min bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar