fredag 4 september 2009

Män som hatar kvinnor

Nu har jag precis sett på Män som hatar kvinnor, och ätit Popchips, ska vara "nyttiga" chips. Va en bra film! Har ni sett den?
Annars har jag haft en lugn dag. Va i skolan klockan 7.30. Gjorde klart bilderna och skickade in dom innan lektionen började. Är ganska bra ibland när man är i skolan innan lektionen börjar :)
Efter skolan gick jag ner till stranden för att sola med Jenny, den lyllosen slutar halv 11 varje Tisdag och Torsdag!! Ser fortfarande inte ut som jag har fått nån färg.. men jag va ju inte på stranden fören två heller. Solen tar inte lika mycket då. Tror vi ska till starnde i morgon också, nån gång kommer jag nog bli brun. :)
Vid ungefär klockan fem gick vi hem. Duschade och gick till Lazy Acers. Älskar verkligen den affären! Dom har massor med färdig lagad mat. Är dit jag går när jag får abstinens efter potatis mos! Det är de jag vill ha när jag kommer hem, stekt fisk med potatismos. Mums :)
Iaf, jag och Jenny hittade en cesar sallad från igår = halva priset (alltså 3 dollar ) som hittat!! Och så köpte vi två färska frallor. Super gott :)

Ett foto jag tog under foto lektionen. Skulle visa att vi kunde få rätt exposure när vi hade kameran på manuel.


Ett foto han på bilden över (en i min klass) tog på mej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar