lördag 5 september 2009

The seventies show :)

Nu sitter jag i den stora, vita, och fluffiga soffan i vårat vardagsrum och se på The Seventies Show. Hoppas verkligen att inte Adam ( en av våra roomates ) säljer soffan, den är super skön!

Började morgonen med att vakna av att de va för varmt. Är sjukt varmt just nu.. eller idag har det vart bättre än vad det har vart tidigare i veckan. Men engelska lärare sa att de är brandrökern från LA som gör att de är så varmt. Vet inte om de stämmer men..
När jag hade kommit upp ur sängen, och efter att jag hade ätit frukost åkte jag och Jenny iväg till gymmet för att gå på en pilates klass klocka 12. Mötte Michan och Frida där :) Kul när man går på samma gym som sin vänner :)

Efter gymmer gick jag och Jenny på stan en stund och kollade i affärer. Hittade ett par super söta pyjamas byxor, blev helt kär! Så nu är dom mina. :) Dom va lite stora, men som Jenny sa pyjamas byxor ska inte vara små.


Fina va?

På vägen hem gick vi förbi RiteAid för att Jenny skulle köpa nått som va bra för hennes hy. Hon håller på med massor med konstiga saker :) och vi passade på att köpa glass också. Har inte ätit glass på länge, och Rite Aid har lugnt den godaste, till bra pris.

Nu sitter vi iaf och kollar på TV och funderar på om vi ska ringa Michan och övertala henne att hon ska ut med oss istället för att plugga. Får se hur de blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar