onsdag 2 september 2009

Självporträtt

Nu sitter jag på golvet på mitt rum... :) Är ungefär en timme kvar tills jag och Jenny ska åka till gymmet. Jag har gjort klart de mesta av läxan som jag har till i morgon, och Jenny har hjälpt mej med mitt självporträtt till på Torsdag. Vet inte om det blir som jag hade velat men... Vill helst klippa ihop två bilder men jag vet inte om jag får de, så jag väntar på ett svar från min lärare. Mailade honom förut.
Min plan är att klippa in någon av dom två övre, eller nån likanande (har ganska många när jag hoppar i vattnet :) ) in i spegeln.


Vad tror ni? Jag va väldigt utan inspiration på denna uppgiften.. :(


Såg en jätte söt liten ödla på vägen till stranden

Jenny försöker beställa en kamera nu :) Hennes blev ju stulen när vi hade min födelsedags/midsommar fest. Så himla irriterande! Va inte ens så många folk här. Iaf, hennes nya kamera kommer vara en brun Canon kamera, såg super cool ut.

Jag fick föresten bort det mesta av kaffe fläckarna i morse :) Tvål och vatten kan göra underverk! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar