tisdag 8 september 2009

Tidig morgon

Good Morning!

Helt otroligt.. jag trodde aldrig att jag skulle komma upp i morse ( i gar kvall asso ) men jag vaknade innna klockan ringde. 5.45. Inte for att jag ar sa pigg nu... hade gara gott poch lagt mej och sovit nogra timmar till. Jag har fatt gjort klart min laxa iaf. Alltid en bra borjan po dagen antar jag.

Hade 4 bilder po 4 olika personer som jag skulle klistar hiop till 4 nya personer.. later ganska enkelt, tyckte iaf jag i borjan, men de va det inte! Mina personer ser verkligen overkliga ut.







Hittade inte hur man vred po bilderna... So det ser verkligen ihop klippt ut! Hehe, ar till och med en linje i mitten av ansikterna :) Men, min larare sa att de va lungt.. sa att hon raknar med att de ska se ut sa. Hon vill bara se vad vi redan kan.


Jag och Jenny sag po John Tucker Must Die och European Gigolo ( hur stavas de? ) i gar :) Alltid harligt med en filmkvall. Jag va sa trott vid 9 att jag inte trodde jag skulle kunna halla mej vaken genom forst filmen, men de va inga problem :) Va nog till och med piggare efter en film.
De va bra filmer iaf, enkla att se po :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar