måndag 21 september 2009

Mandag morgon

Varfor ar mongag morgon alltid sa segt? Ar jatte trott.. och att sitta framfor dator och forsoka pussla ihop en Maggie Taylor bild hjalper inte.. Sa har jag glomt min vattenfalska hemma ocksa. Oj, nu ar jag lite val negativ :) Kan ju bara kopa en ny. Jag kom ihag min macka som jag hade gjort iaf, det ar ovanligt!

Mamma, din dotter fick en super plan (eller snarare Michaela i gar men men ) jag behover ju inte ga till skolan po mondag? Sa kan vi stanna en dag extra i LA? Vad tycker du? Det later val som en bra ide?

Men nu ska jag fortsatta leka med min bild och sen ska jag kopa kaffe, bota min huvudvark och vakna innan sminklektionen borjar.

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Kan du vara ledig på måndag är det säkert något vi kan prata mera om. Hade ju varit kul att få träffa dej lite längre.

    Puss puss mamma

    SvaraRadera