tisdag 1 september 2009

Kaffe flackar

Klockan ar 7.50 och jag har redan hunnit komma till skoaln. Va jatte seg i dag, ville igentligen bara sova kvar, men som tur va kom jag upp. Och jag vet inte hur jag lyckades, men jag va till och med 5 minuter tidig till bussen. Jatte skont tankte jag, da hinner jag kopa en kaffe! Sa de gjorde jag. Och nu har jag kaffe flackar over hela mitt vita linne... suck. Nu ar det en blandning av kaffe flackar och vatten.. tror inte jag lyckades fa bort sa mycket men jag kanske lyckades bleka dom lite.
Busschafforen va jatte sur ocksa, han som gick po innan mej betalade ( jag aker po studentkoretet ) och sa fastnade mynten i maskinen. Busschafforen blev jatte sur och suckade massor och stirrade jatte surt innan han hjalpte honom. Man far ju iaf lossar att man har bra morgon humor nar man jobbar.
Min larare ar iaf po jatte bra humor, eller sa lossas hon bra, sa nu borjar jag vakan till :)

Jag har ochsa kommit fram till att mitt telefon kort fungerar nu :) Forsokte ringa Anna men hon svarade inte. Far forsoka igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar