onsdag 2 september 2009

Så mycket saker...

Nu har jag kommit hem från gymmet, ätit, och tagit en dusch :) Känns alltid så härligt efter man har tränat. Blev inte så jätte trött efter pilates klassen men ändå.

Mamma, jag har kommit på att två resväskor är nog vad jag behöver få hem.Jenny ville gärna ha lite platts också. Jag har redan fått ihop två pappers påsar med kläder , senaska alla skolböker + portfolion me hem också.... Har några väskor som jag inte använder heller.

Vårat rum är verkligen över fullt! Tror du att du och Nina kan fixa de när ni kommer? Hade vart super gulligt av er :)

Ser ni som de ser ut?? Vad vi än gör så blir de så här. Städade i dag så just nu ser det bra ut.. men till helgen kommer de nog bli såhär igen. Vet inte vad vi gör. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar