måndag 7 september 2009

Labor Day

Är Labor Day i dag. Vet faktiskt inte varför det är en helgdag..? Men jag är glad iaf. Alltid skönt med en extra dag ledingt.

Som jag skrev i går så va vi väldigt sega innna vi kom iväg till Michaela, och när vi kom dit bev det inte bättre :) Arsema, Michans roommate, skrattade bara åt oss för vi satt som tre zoombies i soffan och försökte övertala oss själva att vi vissa va pigga nog att gå ut. Efter som att de är helgdag i dag tänkte vi att det antagligen skulle vara mycket folk ute. Men samtidugt så visste vi ingen som skulle ut... Beslutsångest. Vi ville inte missa nått :)

Till slut lyckades vi med övertalningen och gick till Neigborhood.
Neigborghood är en bar som inte ligger så långt fråm Michaela. Har vart där några gånger och det är ett häligt ställe. Dom har beer pong bord på utsidan, ett fotbolls spel, biljard bord, och pingis bord inne.

Men när vi kom dit så va det i stort sett helt tomt. Det va vi verkligen inte sugan på så vi tog en taxi downtown för att kolla in Tonic. Ville egentligen inte betala taxi.. men när vi väl hade kommit ut så va de lika bra.
På Tonic va det iaf mycket folk. Men de hjälpte inte mej och Jenny, vi va som två zoombies iaf. Men Michaela blev det lite fart på :) Jag ich Jenny åkte hem lite över ett och Michaela stannade med några svenskar som hon kände.

Va en ganska meningslös ute kväll... Men nu vet vi ju att vi inte misasde något :)





Dom enda bilderna som jag tog i går kväll. Jag och Jenny hos Michaela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar