tisdag 8 september 2009

Lite planering kanske


Det är bra med helgdagar, men det är bra om man kommer ihåg att det mesta är stängt också! Jag hade inte en tanke på att de va helgdag i dag förra veckan så jag har inte gjort klart min photoshops läxa. Tänkte att jag kunde göra de på Måndag.. men nej, skolan är ju stängd. Så nu måste jag vara i skolan redan klocka 7 i morgon bitti! Måste göra klar läxan innan klockan 8 då min klass börjar. Inte okej... Måste lära mej att planera! Jag vet inte ens om jag helt vet hur jag ska göra för att göra klart läxan... Jag är inte super duktig på photoshop asså! En advanced class är lite för mycket för mej... Inte så mycket att göra åt nu, får bara joba extra hårt.
Har suttit på Starbucks mesta delen av dan i dag :) Druckit kaffe och läst i min Stage Makeup bok. Är ganska intressant läsning iaf, så de va inte så faligt. Nu sitter jag och försöker designa ett CD cover. Behöver inte va någon text, jag behöver inte ens säga vad för slags musik det är, enda kravet är att det ska vara inspererat av en käns konstnär. Försår inte varför de kallas CD cover entligen, enda likheten kommer vara att min bild ska vara fyrkantig.

Iaf, konstnären som jag har valt är David LaChapelle. Han tar jätte bra bilder! Älskar verkligen allt som han gör :) En sån fotograf vill jag va :) Ni borde kolla in hans bilder.


Så min design kommer nog vara en dykbild med nån, kommer nog bli Jenny, som blåser såpbubblor.

Det ska jag väl klara att klippa ihop?

Kanske denna bilden? :)

Måste ta reda på om jag måste använda bilder som jag har tatt, eller om jag får ta andras bilder....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar